برای این روش بایستی ذوق و سلیقه و تجربه را در مقابل انواع تابلوهای تبلیغاتی امروزی که هزینه ی بالایی دارند جایگزین نمود. بطور مثال: در حروف چلنیوم که کلمه صحیح آن چنلیوم است، می توان به روش های جذاب و هنری بجای استفاده از فونت های استاندارد با تغییرات فرمی و گرافیکی از پرتی متریال مورد استعمال جلوگیری کرده و هزینه ی اتمام شده را کم نمود.
در این روش در سامانه اجرایی یوسا با استناد به مشتری مداری در تلاش است که با تعریف سود برای دو طرف است، هزینه های را به نوعی پایین می آورد. که می توان برای این روش ضرب المثل "نه سیخ بسوزد، نه کباب" مصداق گویایی برای این روند است.